امیر حسین جانامیر حسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

امیر حسین نفس مامان و بابا

عاشقانه های مادرانه

1393/11/14 22:51
نویسنده : مامان
244 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت از دست کارهای کودکت  عصبانی و خسته شدی این متنو با خودت مرور کن


این شادمانی که اکنون در دست توست مدت زیادی نخواهد ماند


این دستان نرم و کوچکی که در دست تو آشیانه دارد در حالی که در آفتاب قدم میزنی همیشه با تو نخواهد بود


همینگونه این پاهای کوچکی که در کنارت می دود و با صدای مشتاقی که بدون وقفه و با هیجان هزاران سوال از تو میکند تا ابد نیستند


این صورتهای قابل اعتماد که به طرف تو توجه میکنند یا بازوان کوچکی که بر گردن تو حلقه میشوند و لبان نرمی که بر روی گونه های تو فشار می آورند دایمی نیستند


قلب خودت را بر ایشان ارزانی بدار


روزهایشان را از شادی پر کن 


در خوشی و شادمانی معصومانه شان شریک باش


که طفولیت جز دو روزی بیش نیست و با چشم بر هم زدنی برای همیشه از دست خواهد رفت...

قلب

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آیسان ، ترانه
23 بهمن 93 15:42
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ... من لینکتون کردم دوست داشتید منم لینک کنید
میترا
31 تیر 94 8:25
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن